Thursday, July 5, 2012

part 14- 2012

hyeeeeeee !
hari nih ada mood sikit nak update blog ,
sambil menternak lemak dengan 2 slices chocolate indulgence
yg aku ber'iya iya nak beli sgt ptg td tuuu , maka aku meneruskan menaip *jeng3X* .
muehehehe macam dah lari tajuk sikit aku dengar nih *larikkkk!*

okay okay . apa aku nak cakap result exam untuk semester pendek aku dah keluar pagi td .
puas juga aku click sampai patah keyboard aku nih nak masukkan ic number and matrix number
rupa rupanya aku salah masukkan ic number -..-"
time click tuuu aku pejam mata uolls . HIHI :P
click pada gambar

okay celik celik mata sikit . aku usha pointer dulu :D
alhamdullilah pointer naik sikit dari sem lepas .
takut sebenarnya marketing tu kena repeat sbb masa aku jawab soalan tuuu aku berani sumpah 20% jaa yg aku faham . nasib lah jari aku nih rajin dan berbekalkan pen yg berdakwat penuh lagi aku tulis bermcm2 jawapan yg aku igt even aku tahu tu bkn yg soalan minta :D *tips papanda yg taknak marking jawapan kosong*

but seriously aku tak rasa sedih and tak rasa gembira pun dgn result nih . 
maybe sbb result sem 1 aku pernah gembirakan aku and result sem 2 yg menyedihkan aku
so this sem dia bgi biasa2 jaa*nak sedapkan hati sebenarnya*
tp aku bersyukur :)
ohhhh yaaaa result sem 2 i will post soon . 
sbb aku lupa nk screen capture itu hari , so tiada dlm simpanan aku sekarang .

p/s: wake up fyda ! semester 3 biarkan airmata gembira yg turun ;)


No comments:

Post a Comment

make ur coment here !