Monday, March 12, 2012

part 8- 2012

HYE AWAK !

saya dah bosan dengan perangai awak .
saya rasa saya dah tak mampu nk hidup dgn awak .
salah saya juga sbb tersilap langkah memilih awak untuk selalu mendampingi saya .
saya tahu perkara nih agak kucar kacir ! but seriously saya rasa mcm nk brjauhan jaa dgn awak .
disebabkan awak saya rasa masalah saya makin bertambah .
disebabkan awak juga , banyak orang dah pandang serong dan fikir mcm2 pasal saya .
dan disebabkan awak juga saya kehilangan kawan yg saya sayang =')

mungkin dulu pada mulanya saya rasa bahagia dgn awak tatkala hati tengah buta tak boleh menilai .
tapi semuanya sekadar andaian kannnnn
saya tahu ini semua kuasaNYA kannn . saya tak berhak nak merungut apa ini semua
tapi percayalah ANDAI MASA BOLEH DIUNDUR KEMBALI , SAYA TAK INGIN MENGENALI ORANG SPERTI AWAK =')

p/s : sorry ! sbb entry nih jiwang tahap maximum . ini gara gara sakit hati yg teramat sgt .

No comments:

Post a Comment

make ur coment here !