Friday, March 16, 2012

part 10- 2012

HYE ASSALAMMUALAIKUM =)
tetiba terasa rindu kat abah dan mak
hehe !
okay entry kali nih aku nk post apa bnda yg 24-7 dok melekat kt telinga aku bila start bergosip dgn abah ;')

pesan abah ❤

" belajar rajin rajin . tinggal engkau , k.eija & eina jaaa kena bersaing " =')
" duduk ditempat org pndai2 jaga diri .berdikari sikit , jgn nk brgantung hrap dkat org jaa " =)
" jangan ponteng kelas kalau diri tuu mampu , sihat apa semua ."
" selalu beringat yg abah kerja cari duit utk korang semua ."
" jangan boros sangat beli bnda yg tak brfaedah . bab makan kau jgn kedekut pulak T.T "
" abah tak mampu nk beli brg2 mahal utk korang . kalo nak kumpul lah duit sndri "
" kau jangan berlagak kaya . ber-ingat sikit kita nihhh bukannya kaya ."
" kau jgn suka pinjam meminjam duit org . muda2 lgi dah belajar meminjam duit org "
" ingat ! duduk sana study selalu jgn asyik main , tdur , brcinta jaa " ^^
" sembahyang tuuuu kerap2 sikit. " HEHEHEHE -___-
" jaga perangai . mulut jgn celupar sangat -____- "


tak semua benda kat atas tuuu aku amalkan
but as a human I try to do as long as I still breathe
tambahan pula seseorang yg bergelar student kannnn *pulak skema nya ayt aku -.-
but, trust me ! aku akn lakukan yg terbaik dimata abah
biar abah bangga dgn aku . aku tak berharap kata-kata aku nih sekadar berkata-kata jaa
isyaallah kalo diberi rezeki dri-NYA kannn , mna tahu aku boleh brjaya mcm org lain juga

so afidah ayub ! jgn malas malas nk buka buku . ingat muka abah dan mak selalu kalau itu jaa yg boleh bagi semangat utk belajar pun =')

p/s: saya berharap sangat utk mendapat anugerah ketua jabatan semester ini =)



No comments:

Post a Comment

make ur coment here !