Friday, October 21, 2011

K.A.W.A.N *slalo kena jiwang2 kot

aku dah try jdi kawan yg terbaik utk kawan2 aku.
walaupun tak smpai 4 bulan jeaaa kenal
aku dah tahu mcm mna perangai kawan2 aku kat sini
thanks laaaaa sbb jdi kwan aku .
kwn2 kata aku mmg teruk !
kata lahhhh mcm2 .. sbb kita hidup nihh mmg utk menilai org lain jaaaa
susah nk jmpa org kat dunia nihh yg nk menilai diri sndiri >.<
aku happy duduk dgn hampa
tapi aku tak tahu pulak yg hampa tak happy duduk dgn aku.



bkn nk mntak simpati kaaaa apa -.-
aku mmg suka mengutuk org
aku mmg suka perasan
aku mmg tak sedar diri
fine ! yg tuhhh lah kottt diri aku .


p/s : tlog lahhhh kritik depan2 . mnusia boleh berubah okay . sumpah sedih bila trbaca something =,(




apa apa pown aku rindu sgt2 kat geng PL . walopown ada sengketa kaaaa apa kami still kawan <3

No comments:

Post a Comment

make ur coment here !