Sunday, October 16, 2011

JABATAN PERTAHANAN AWAM MALAYSIA !

hello kawan kawan !
wohooooooooooo
penatnya baru selesai membasuh baju sebanyak 3 baldi
then cepat2 aku berlari lari anak nk update entry terbaru nehhhh ^-^


14/10
around pkul 3 gerak dri PTSS naik bas . fuhhhhhhh 1 st time dpt naik bas PTSS
so perasaan agak jakun sikit =.=aku
smpai jaaaa kat bangunan JPAM perghhhhhhhhhhh CANTIK GILA !
aku stay dkat tingkat paling atas skli *cuba bayangkan bgunan tu 5 tngkat
hari tuhh mcm2 aktiviti dan sgt memenatkan =)
mlm tuhhh tidur pkul 12 stgah . agak awal =DD


15/10
pagi2 lagi dh bengang tahap plig maximum !
JPAM kata bgun pkul 6 pagi
tapi pkul 4 lebih dya dh jerit dri bawah
aku yg sedap tidur nehhh trus sarung seluaq dgn tudung then 1st time gsok gigi dlm 3o second
dlm dok gsok gigi JPAM kira smpai 20 utk trun bwah .
mmg naya aku nk lari dri tngkat pling ats.tapi aku kan PANTAS haha
aktiviti pagi lari kat jln luaq (perghhh mcm merentas desa .tak boleh berjln lnsung )
then kawad smpai lebam .
ptg pulak pegi msuk gua CENDERAWASIH *nama sedap sgt sgt ^^
then plig best kena msuk parit a.k.a longkang besar
kedalaman parit tuhhh paras perut aku yg renjong nehh. *yg rendah2 tuuu taktau laa ^^
bangga sikit sbb aku mnjadi permpuan yg prtama berani terjun dlm parit tuhhh HEHEH
msuk jeaaa dlm tuhhh kaki terus melekat kat dlm lumpur yg pling bawah
tarik kaki sekuat kuatnya hingga nk hujung2 nyawa utk mendarat kat ats rmput balik
HAHA ^^
selesai tuhhh badan sgt2 wangi..
malam aktiviti kawad lagi
dan aku terpilih utk menyambut Dato' Seri Hishammuddin dkat dewan warisan esoknya
mood : sekali lagi rasa bangga plussssss bersyukur =)
then aktiviti kebakaran..dpt jugak aku merasa angkat tong apa benda tuuu utk matikan api kat depan
and mlm tdur pkul 12 lebih & tuan tuhh kata pkul 6 stgah bgun

16/10
zzzzZZZZZZZZZZ !
"dlm kiraan 20 anda semua trun ke pdg kawad "*arahan TUAN jpam
perghhhhh aqu sarung seluaq then lari smbil dok pkai tdung time trun tangga
toilet tak sempat singgah dah . HAHA
smpai kat pdg kawad tuhhh mmg lawak tgok pkaian msing2.
yg laki2 dgn seluar pndek and yg bawak towel skli pown ada .HAHA
then kami dibawa msuk ke dewan kuliah utk jwab exam.
bayangkan jwab exam pkul 3 pagi * 1st time jugak bgi aku setakat nehh
habis jwab then kawad2 sikit pkul 6 msuk bilik rest apa bagai dan pkul 8 turun balik
pkul 7 stgah aku dh trun dgn harapan dpt makan awal =D

selesai semua tuhhh sesi bergambar lerhhhhh sblum gerak ke dewan WARISAN
HEHEHEHE !
smpai DEWAN WARISAN tuhhh dgar pula ceramah pasal politik kannnnnnnn
perghhhhhh mmg BEST pown ><
sabar jew laaaa . janji aku dpt jumpa dato hishammudin depan2 .. wootwoot=D
then ada mkn2 ..sedap nyahhhhhhhhhhhh !
balik dri dewan pkul 2
and pkul 3 something mjlis penutup brmula
raptai yg dijlnkn tergendala sbb tuan pengarah trlebih awal smpai =)


alhamdullilah dlm mjlis penutup tuhhh
nama prebet NOR AFIDAH BT MOHD AYUB
dipanggil bgi "anugerah akademik terbaik"
malangnya disbbkan aku berkhayal & tak fokus aku jdi blurrr bila nama aku diulang
then aku rasa tak mmpu nk jln ke dpan utk ambil sijil tuhh
jadi wakil lahhh tlog ambilkan utk aku =)
selesai semua pkul 9 selamat smpai ke PTSS.





p/s : rindu JPAM and abg2 JPAM =) heheh



No comments:

Post a Comment

make ur coment here !