Sunday, October 23, 2011

episod TEMBAM

terlalu ramai kawan kawan mengatakan aku semakin TEMBAM !
okay fine . selama nehhh maybe aku kering ? ohhh tidak jugak ^__^
cukup takut aku bila dengar word tembam ! tembam ! dan tembam
tak dpt nk bayangkan bila aku dh tembam
sbgai mnusia yg tidak brpuas hati ini
aku mentafsirkan muka aku bila tembam



tadaaaaaaaaaaaa





perubahan bentuk muka ini baru 5o%
bayangkan kalau 100% ?
tudiaaaaaaaaaa mesti muka aku serupa tembikai 0.O


bila dikaji dan kaji
faktor pling hampir menyebabkan aku tembam ialah makan !
hidup aku mmg dikelilingi makan ><
bayangkan gardenia pack bonanza tuhh aku boleh habiskan tak smpai 2 hari
*kesahhhhhh sgt ? HAHA aku breakfast gardenia 24 hours okay.
coklat tango 140g tuhh satu mlm aku boleh habiskan
pling mushkil biskut satu tin tak smpai seminggu HAHAHA !
aku tak boleh duduk senyap bila takda mkanan ><"


p/s : fydaaaaaaaaaaaa tlonglah berjimat ! cuba menahan diri dari terlebih makan =DD





No comments:

Post a Comment

make ur coment here !